BLOG CHAT.. WAJIB HADIR SETIAP JUMAAT JAM 9pm!!

Sunday 6 September 2009

MARI TOLONG SAYA JADI ''ADMIN'' BIKIN NI BLOG!!!

OK...lama suda saya tunggu siapa yang boleh membantu untuk post cerita atau gambar atau apa-apa yang menarik atau tidak untuk kita kasi panas balik ini blog. Ramai suda yang tanya-tanya kenapa ni blog tiba-tiba macam kurang fire jak suda.. apa boleh buat saya 1 urang jadi admin pun hangkang suda ni... sibuk kerja trus tertinggal semua, ndak banyak masa saya untuk kasi jana ni blog hari-hari supaya panas sentiasa... mari kita bincang apa yang boleh kita buat.. bukan saja untuk ni blog, tetapi juga untuk kita semua yang terlibat sebagai keturunan Yapil. ada saya sediakan link untuk semua keturunan Yapil supaya masuk dalam itu pokok keluarga.. "family tree website"... cuma tidak ramai yang masuk juga la...ada beberapa orang yang suda masuk dan kasi upload gambar di sana.. kalau ada siapa-siapa yang belum kasi update profile, cuba try la kasi update profile kamu termasuk gambar semua la kalau bulih... sorry saya guna bahasa rojak jak sini ni... tolong respon saya supaya kita dapat bertukar fikiran....

No comments:

Post a Comment

Gambar yang ndak banyak...

Don't try this at home...

Osmund & Ellesia wedding ceremony..

2007 BLASTER....

2008 BLASTER...